24 Ağustos 2010 Salı

Balköpüğü Tasarım'dan Alışveriş! ^^

Selam sizlere GemmaveModa okuyucuları! ^^ Sizi çok tatlı bir blog ile tanıştırmak istiyorum; BALKÖPÜĞÜ! Kolye, yüzük, broş gibi aksesuvarlar yapılıyor ki bunlar tatlı mı tatlı yenilesi şeyler! Hepsi el emeği, göz nuru ^^. Yapan da Gizem abla, oda şeker mi şeker ^^.
Dün gece blogları gezerken gördüm blogu ve dikkatimi çekti. Bir girdim ki aman Allah'ım nasıl tatlılar nasıl tatlılar. Benim gibi bir kıza bile kendilerini sevdirdiler. Tabiikide dayanamadım ve birkaç tane cici beğenip, Gizem abla ile iletişime geçtim. Birkaç mailden sonra msnlerimizi ekledik ve oradan konuştuk. Sonuç; 6 tane özel yapım kolye, 1 fiyonklu yüzük ve 1 broş. Yüzüğün ve broşun resmini aşağıda görebilirsiniz, kolyeleri ise geldikten sonra eklerim ^^. Aslında çok güzel bir bilezik beğenmiştim ama maalesef kalmamış :(
Sizde çok beğendiniz değil mi? Mutlaka birşeyler beğenirsiniz zaten ;) O zaman tatlışlarla tanışmaya hazır olun; http://balkopugutasarim.blogspot.com , tatlı alışverişler, alışveriş canavarları^^

1 yorum:

  1. canım benim çok teşekkür ederim ne kadar güzel yazmışsın =)
    aldıklarını en güzel şekilde paketleyip yolliycam tatlım önümüzdeki hafta hepsi elinde :]

    YanıtlaSil